maanantai 7. joulukuuta 2015

Toka päivä (nenän kaivamista)

Okei sain hoidettuu ne tärkeet asiat mitä halusinki. Vähän ärsyttää, oon tullu tänne puhuu eestii, mutten ole tähän mennessä saanut puhuttua sitä muualla kuin kuapassa, koska kaikki viralliset asiat hoidan selkeyden takia englanniksi.
Mun edelleen pitäs selvittää miten mun liittymä toimii ja hankkii hirveesti kaikkee kamaa. Torstaina oon menossa mun koululle ilmeisesti puhuu mun lukujärjestyksestä.
Oon ollu tänään jälleen oikeesti tosi laiska. En oikeesti tee vittu mitään muuta, kun "korjaa" mun unirytmiä ja lagaa koneella, sekä mussuta sitten leipää aika ajoin.
Ulkona tuulee koko ajan ja sataa aina välillä. Haluun kynttilöitä. Ja kiinalaista :D

Seikkailin tänään vähän ja löysin tän sairaan hienon ala-asteen :> Siis se piha oli ihan järkyttävän kokonen ja niillä oli siellä varmaan kaikki maailman pelit ja vehkeet (ei kuule elias-koulussa).

Kylläpäs mun huoneen ikkunasta on kaunis maisema. Plussaa se, että kyseessä on ikkuna idän suuntaan eli saan huoneeseeni aamuauringon.

2 kommenttia:

  1. Jee! Kivan näköinen koulu. Mukavaa että pidät blogia. Laitathan paljon kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jubs jubs kunhan saan kännykän netin toimii :)

      Poista