torstai 10. joulukuuta 2015

Kävin kurkkaamassa koulua

Kävin tänään siis koululla ja sain tietää lukujärjestyksestä ja muusta. Vaikutti oikein kivalta koululta, mutta huvittavaa oli se, että koulussa oli jotain todella samnalaista kuin mun ylä-asteessa. Lisäksi se henkilö, joka esitteli koulua toi mieleeni ylä-asteen luokanvalvojani. On ihmeellinen maailma. Lisäks kouluun on matkaa mun kämpiltä noin 2 min, joka on ennenkuulumatonta, kun mulla on aina ollut kouluun yli 3km. Tarkottaa aamu-uni-Kanelille enemmän luppoaikaa :DD

Tosiaan juttelin valinnoista ja sain tietää olevani luokalla 10. e (joku reaali-/tiedeluokka-asia) ja mulla on valinnaisina aineita vielä Python ja animointi. Voin laittaa tähän mun lukkarin joka on ehkä epäselkein lukkari, jonka oon koskaan nähny, mutta kun se nyt koululla selitettiin niin ymmärrän. Laitoin kuitenkin taiteelliset taitoni heti koetukselle ja piirsin ihan oman lukujärjestyksen, koska let's face it, kuka oikeesti laittaa kellonajat vaaka-askelille, kysyn vaan.

Mun kaunis koulu.
Plus rimistä löyty pahanmakusta soijaa ja vegaanisia pipareita, eli elämä pelastettu (ei sen soijan takii, hyi pahaa).

Kävin tänään myös tapaamassa tuttua ja käytiin syömässä. Tartussa on hämmentävän paljon ravintoloita, josta saa vegaanista ruokaa ja se on merkitty hyvin. Toisaalta olin vertaamassa Helsinkiin, mut emmä oikeestaan tiiäkään Stadin tilanteesta ku käyn vaan kasvisravintoloissa lol. Syömisen jälkeen vähän kierrettiin kaupunkia ja nyt tiiän ainakin missä on kirjasto ja kolme kaffee mistä saa vegaanista kahvia eli oikein hyvä.

Lopulta matkasin sitten yksin Lindexille ja ostin farkut, koska tajusin, että mulla ei oikeestaan ees ollu kunnollisii farkkuja messissä. Lisäks olin halunnu tälläsii high waist (kirjotetaaks se noin :D) tyyppisiä, joten no jee nyt sain ne. Lisäksi sain tietää, että farkut on eestiks teksapüksid. Aivan loistava sana. Nyt kuitenkin meen nukkumaan moro ja hyvät yöt ja huomenet ja päivät, ihan nyt vaan ku riippuu millon satut lukee (ps. ootteks muuten miettiny et yöllä ei voi tervehtii toista ku hyvää yötä on niinku kauniita unia -tyyppinen setti? entä jos oonki esjonne, jonka nyt tartteis sanoo kaverille yöllä et moi hyvää iltaa mut yöversio?? mitä mä voin sanoo?? no hyvää yötä vaan vai???) :)

4 kommenttia:

  1. Toi lukujärjestys on kyllä kulttuurishokki. Onneksi olet neuvokas tyttö. Ps. Hyvää huomenta, klo on jo 5:50!

    VastaaPoista
  2. Toi lukujärjestys on kyllä kulttuurishokki. Onneksi olet neuvokas tyttö. Ps. Hyvää huomenta, klo on jo 5:50!

    VastaaPoista
  3. Eikö yöllä voi sanoa " hyvää illanjatkoa" siihen asti, kun menee nukkumaan. Vaikka olisi aamuyö.

    VastaaPoista
  4. Eikö yöllä voi sanoa " hyvää illanjatkoa" siihen asti, kun menee nukkumaan. Vaikka olisi aamuyö.

    VastaaPoista