tiistai 26. tammikuuta 2016

Kaipaan kansainvälisiä isoja firmoja :(

Mietin tossa pari päivää sitten, että mikä nyt on se jokin joka puuttuu. Tulin siihen tulokseen, että se on kyllä kauppakeskusten koko. Ei mulla periaatteessa oon mtn pienempiä kauppakeskuksia vastaan, ei ei, mutku on ärsyttävää mennä kaupasta toiseen, kun kotopuolessa saisin kaiken vaa suoraan Kampista tai vielä lähempää Itäkeskuksesta. Täällä musta tuntuu, että mun pitää pyöriä kauppakeskuksesta toiseen tai yrittää selvittää valmiiks mistä kauppakeskuksest asaan mitäkin jos tarviin jtn ja en voi vaan mennä siihen johonki THE kauppakeskukseen ja ostaa kaiken mitä tarviin.

Tän suuren on ongelman ohella on toinenkin. Koska olen globalisaation orjana tottunut ostamaan kaikki elektroniikkasälät Clasalt ja kukat Plantagenista, sekä pikkushaiban Tigeristä, Kalusteet ostetaan aina IKEAsta. Äkkiä näiden puuttuessa oon vähän tiedoton mistä oikeesti SAAN haluamiani asioita. Kertokaa oi hyvät ihmiset mistä mä saan mun sisustusjouluvalot tai kasvinsiemenet tai mikron tai imurin tai maton. En tajuu, en ymmärrä. On helpompi asuu Suomessa, kun tietää tälläsii asioita valmiiks. Mutta no, elämä on seikkailua ja kyllähän niitä sitten oppii. Mut silti kaipaan niitä suuria halpoja lapsityövoimafirmoja. Niitä ruotsalaisia.

2 kommenttia: