keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Joulu oltiin Suomessa, mutta nyt taas Tartuun

Joulu tuli vietettyä Helsingissä ja hyvän kaverientäyteisen loman jälkeen aika palata Eestiin.
Yksi asia mikä tällä kertaa Tartuun palatessa oli erityisen erilaista oli se, että olo oli kuin tulisi takaisin kotiin. Siltä, että pääsee omaan kivaan himaan. Toosi outo tunne, kun se on kuitenkin vähän ristiriitaista. Mutta no se on kiva juttu. Siitä innoittamana päätin, että nyt samperi tehdään tästä kämpästä mun näkönen, tää on MUN KOTI. No siis tottakai unohin mun verhot taas Suomeen, mutta huomenna ainakin jonkinlaista shobailua. Saatte jonku ihanan haulin sit :D

Muita hyviä uutisi:
Ostin mun kameraan uuden muistikortin, koska vanha oli kadonnu. Se tarkottaa sitä, et mulla on toimiva kamera. Se tarkottaa sitä, et te saatte paljon kuvia!! Ja mul on veil aika kuvausfiilikset, kun tääl on vihdoin lunta eli tääl on oikeesti aika kaunista. Muutenki nyt tosi hyvä fiilis.

Eipä mulla muuta erityisemmin nyt. Saatte taas pian lisää juttuu, koska yritän ihan hirveesti. Tää kirjottaminen on oikeesti ihan hauskaa. Nyt kuitenkin teille kuvia!

Meri oli "lämmin" (no lämpimämpi ku ilma) joten laivasta näky kuinka Suomenlinna oli höyrin peitossa.


Liekki nauttii laivamatkasta.


1 kommentti: